23 September 2012

Dollface

Vanha puuteri loppui, uusi haussa! Itse tarvitsen vielä meikkivoiteen päälle kevyen puuterin pitämään kiillon poissa ja muun meikin paikoillaan. Olen lukenut mahtavia arvosteluja tuosta Chanel Natural Finish Pressed Powder puuterista ja olen todella kiinnostunut sitä kokeilemaan. Ainoa mikä siinä kirpaisee on hinta. Mutta hei, laadusta pitää ja saakin maksaa, eikö? Onko teillä mitään omia suosikkeja puutereiden suhteen? 



// I ran out of my old setting powder and now I'm on the lookout for a new one! Personally I do need a powder on top of my foundation to keep everything looking fresh, to keep the shine away and to set the rest of my makeup. I have read amazing reviews of the Chanel Natural Finish Pressed Powder and I'm really curious to try it. The only reason I am thinking whether to purchase it or not is the price. But hey, you gotta pay for quality, right? 

7 comments:

  1. I'm the same way and I'm looking for a new setting powder too... The one I currently use is the MAC pressed blotting powder but I'm nearly out so I'm in search for a new one. I've heard that the Bare minerals matte powder is really good so maybe think about that one?
    xx

    alikih.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've been thinking about the MAC one too and I've heard good things about the Bare Minerals Matte Powder aswell! Too many options :D

      Delete
  2. Ite oon käyttänyt pitkään MACin mineralize skinfinish natural puuteria. Se on paras!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paljon olen kuullut hyvää MAC puutereista, pitää varmaan ostaa omaksikin :)

      Delete
  3. Hei mulla taitaa olla tuo Chanelin puuteri! Oli eka puuteri minkä ostin ja olen ollut todella todella tyytyväinen :) Itsellä löytyy sävyssä 03 natural translucent.
    Suosittelen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes ihanaa kuulla! Nyt olen varma, että aion hankkia tuon Chanelin! :) Kiitos kommentista!

      Delete
  4. Mulla ollu noi molemmat puuterit, ja oli kyllä ihan huippuja! Molemmat oli tosi hyviä ja poisti kiiltoa naamasta, mut ehkä toi Dior oli ihan pikkasen parempi.

    ReplyDelete