29 November 2012

I spy something shimmery

Lakkasin eilen OPI:n Princesses Rule kynsilakan alle kaksi kerrosta Essien Fiji lakkaa ja tässä lopputulos! Niiiiiin nätit! Vaaleanpunaiset ja kimaltelevat, voiko olla parempaa? Tekee mieli vaan tuijotella kynsiä koko ajan, I'm weird like that. Mun tekee hirveästi mieli mennä ostelemaan kaikenmaailman kimaltelevia päällyslakkoja, glitteriä tänne kiitos!


Yesterday I painted my nails with two coats of Essies Fiji and topped that with Princesses Rule by OPI. So pretty! Pink and sparkly is definitely my thing! I can't stop staring at my nails, weird huh? I'm craving new shimmery topcoats so so badly, I just want to go and by them all! 

6 comments:

  1. Rakastan blogisi! Olen seuraavat sinua weheartit. Olet ehkä nähnyt minun verkkosivuilla ennen. Minun käyttäjänimi on "emberglow" ja minun näyttönimi on "Miss Katie Anne" :) Puhun Englanti, joten anteeksi jos minun Suomen kieli ei ole hyvä. Rakasta valokuvaus! O.P.I. kynsilakka on suosikkini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm going to answer you in english if that's okay! Thank you so much for leaving such a nice comment! I just found you on weheartit and started following you. I think it's so sweet that you left me a comment in finnish even though you speak english yourself <3 Thank you again! Kiitos! :)

      Delete
  2. tykkään hirveesti sun blogin tyylistä!niin vaaleenpunanen ja täynnä ihania juttuja!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia paljon! :) Ihanaa että tykkäät!

      Delete
  3. oi ihana kynsilakka ! :) pitääkö tota laittaa useita kerroksia et se on epäläpikuultavaa? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaksi kerrosta Fiji lakkaa ja sen päälle yksi kerros Princesses Rule lakkaa :) ei ollu mun mielestä läpikuultavaa!

      Delete