2 November 2013

Goldilocks


Moikka! Mä kuuntelen täällä One Directionin Story Of My Life uutuutta toistolla ja alan nyt ihan juuri kohta valmistautua nukkumaan menoon. Ennen kuin kaivaudun peiton alle halusin tulla jakamaan teille kaksi tämän hetken lempparituotetta hiustenhoitoon! Nämä kultaiset putelit sattuivat silmiini puolivahingossa parisen viikkoa sitten kävellessäni Hairstoren ohi. Onneksi niin, koska molemmat ovat huippuhyviä! Testailen jatkuvasti kaikkia korjaavia hiustenhoitotuotteita, ja etenkin nyt ilmojen kylmetessä sitä lisähoitoa tarvitaankin. Annan molemmille, shampoolle sekä korjaavalle hoitoaineelle täydet kymmenen pistettä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun testailin Joico merkin tuotteita, eikä muuten jää viimeiseksi!


Eiliset viikonloppuherkut ♥  Kauniita unia teille ihanille 

2 comments:

  1. mä käytän aina ensin tota korjaavaa hiusnaamiota, ja sit mulla on sen "pariksi" ostettu myös saman merkin kosteuttava hiusnaamio, jonka laitan korjaavan jälkeen hiuksiin. oon sillä saanut pelastettua mun latvat pakolliselta kynimiseltä :) kantsii koklaa siis sitä Joicon kosteuttavaa naamiotakin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi vitsi kiitos hurjasti vinkistä! Tuli tarpeesen :) aion ehdottomasti kokeilla sitä naamiota! Ihanaa sunnuntai-iltaa sulle! <3

      Delete